Info om anmälningsavgiften för höstterminen 2018

Anmälningsavgiften betalas för att vara garanterad en plats i sin ridgrupp till hösten. Vi kommer under den här veckan att skicka ut fakturor för anmälningsavgiften, rider man fler gånger i veckan skall man betala för varje ridgrupp.

Anmälningsavgiften är på 1400:- Betalas endast via faktura, ej swish! Anmälningsavgiften betalas ej åter.

OBS! Anmälningsavgiften gäller endast för de elever som har en plats på ridskolan. Inte för er som står i kö.

Ridskolan reserverar sig för eventuellt byte utav ridinstruktör samt att ridtid och dag kan bli förändrad. Vill man inte fortsätta rida i höst så meddelar man oss det i kansliet eller skriftligen via Hippocrates Academy elevportal senast 31/5 så att vi kan ta bort ditt konto och faktura.

Önskar man gruppbyte så meddela kansliet eller prata med din instruktör så att vi i största möjliga mån kan tillgodose allas önskemål.

Vi vill passa på att tacka för den gångna terminen och hoppas att vi ses igen nästa termin!

Med vänliga hälsningar Personalen och hästarna