Enskede trea i 2:a omgången av Dressyr Allsv. Div3 22/4!

En fin tredjeplats och finalklart för Enskedes lag i dressyrallsvenskan div 3. Andra omgången av dressyrallsvenskan div III reds på Värmdö Ridklubb. Enskedes lag med endast lektionshästar tog hem en tredje plats! Stort grattis!

I laget deltog Mia Johansson/Alonso, Mirjam Karlsson/Camiro och Hanna Fritzell/Dorcas. Lagledare var Ã…sa Fritzell.

I förklassen blev Mia och Alonso tredjeplacerade. Det var Mias första externa tävling för Enskede, vilken fin start! I lagklassen placerade sig Hanna och Dorcas fyra individuellt och lagets totala resultat räckte till en fin tredjeplats. Så duktiga lektionshästar och lektionsryttare vi har!

I och med denna omgångs tredjeplats och första omgångens andraplats för laget har vi nu kvalificerat oss till FINALEN som rids på Lotterängs Ryttarförening den 25 maj. Alla med och heja hem guldet!

Laget vill tacka Enskede Ridskola, instruktör Lillemor Borko och alla duktiga hästskötare.

Resultaten hittar du i Equipe.

Bild och text från www.enskederidsallskap.se