Lediga jobb - Vi söker Instruktör

Vi söker dig som vill ha en kombinerad tjänst med lektioner och stalltjänst, men möjlighet finns att endast ha lektioner om det önskas.

Är du positiv och pedagogisk till sättet med ett gott sinne för ordning och reda? Då är det kanske dig vi söker!

Vi letar efter en instruktör som trivs i en kundorienterad miljö och brinner för att jobba med välskolade hästar och motiverade elever. Som person har du ett serviceinriktat sätt och tycker om att arbeta tillsammans med barn och ungdomar. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett tight team där du får ta både initiativ och ansvar.

Vi ser gärna att du innehar Svensk Ridlärare (SRL2), hippologutbildning eller motsvarande erfarenhet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

DINA ARBETSUPPGIFTER

• Planera och genomföra lektioner (nybörjare upp till LA)

• Stalltjänst (det dagliga arbetet)

• Administrativa uppgifter

• Jobba enskilt och tillsammans med övrig personal

ARBETSTID

• Tjänsten är 50-100%. Provanställning 6 mÃ¥nader

• Tillträde augusti 2018

• Lön enligt avtal/överenskommelse

OM OSS

Enskede Ridskola ligger söder om Stockholm och har funnits sedan 1945. På anläggningen har vi ca 55 hästar. Vi har ca 700 uppsittningar i veckan och är en av Stockholms största ridskolor. Vi är ett super härligt team med bra gruppanda som ser fram emot att få välkomna en ny kollega!

SKICKA IN ANSÖKAN

Personligt brev, CV och referenser kan skickas via e-post till gdoria64@gmail.com

Vid frågor kan du ringa Georg Doria 070-9497082

Vi ser fram emot din ansökan!