Ny instruktör - Välkommen Gabriella!

En ny instruktör har börjat på ridskolan, vi önskar Gabriella hjärtligt välkommen. Hon håller lektioner på torsdagar, fredagar och lördagar samt privat.

Gabriella Brunn Ramstedt

Hej på er! Gabriella heter jag och är nyinflyttad i stan från Eskilstuna där jag har arbetat som ridlärare sedan jag tog examen från Hippologprogrammet.

Jag är uppvuxen på Rättviks Ridklubb där jag spenderade all min lediga tid fram tills jag fick min första egna ponny, en ridskoleponny som inte trivdes med livet på ridskolan. Efter det har jag hunnit med att ha ett par stycken stora hästar som jag främst tävlat hoppning med, utbildat mig till Hippolog, blivit diplomerad ridlärare level 2, samt bott och arbetat ett år i Belgien. Där red jag mestadels unghästar och fick möjligheten att lära mig ännu mer om ridningens grunder, samt se stora delar av Europa i tävlingssammanhang.

Det ska bli så roligt att lära känna er alla och hästarna ännu bättre.

Har ni frågor eller funderingar är ni alltid välkomna att höra av er.

Vi ses i stallet!

- Gabbi