Ny instruktör - Välkommen Julia!

Nu inför jul har en ny instruktör börjat på ridskolan, vi önskar Julia hjärtligt välkommen. Hon håller lektioner på onsdagar samt privat.

Julia Longoni

Startade min ridkarriär i ung ålder på ridskola, precis som ni! Detta Ledde till egen häst och sen tillslut att jag flyttade utomlands och jobbade med att träna och tävla hästar under 5års tid. Jag jobbade bland annat för två OS ryttare (hoppning). Jobbade även som hästskötare, Sista tävlingen jag gjorde som hästskötare var Världsmästerskapen i Tryon, USA.

Nu har jag varit hemma i Sverige i 5år och har bland annat jobbat på Mälaren Hästklinik i Sigtuna och vunnit tv programmet Det stora hoppet tillsammans med min pappa! Nu jobbar jag som fotomodell men även hemma på vår hästgård och håller träningar där för både små och stora. Har just nu ett treårigt sto och ett hingst föl som är mina framtida stjärnor!

Nu börjar även min tid med er på ridskolan och jag ser jättemycket fram emot det. Vi ses i stallet!

- Julia